woensdag 18 november 2009

Mijn valies







Na lang, lang, lang werken is mijn valies eindelijk klaar.
Ik heb op de voorkant een meisje geschilderd en aan de achterkant een jongen.
Ik had eens in de winkel een valiesje zien staan met een meisje erop geschildert, omringt met verschillende dieren. Toen we in de les beeld een opdracht kregen om een valies te beschilderen dacht ik meteen aan die valies met dat meisje erop.
Ik ben toen beginnen tekenen en vond mijn patroon mooi, maar ik twijfelde nog wat ik aan de achterkant zou plaatsen.
Een jongen vond ik wel een tof idee en zo heeft de voorkant en de achterkant iets te maken met elkaar.
De binnenkant van mijn valies was vol met vlekken en het papier was een beetje gescheurt, daarom heb ik dan de binnenkant bekleeft met servetten.

2 opmerkingen: